Monday 13 February 2012

情人节快乐`..XD

happy Valentine's Day  <3

hope all will gt a happy day...xD

我跟学校度过情人节... =P

hahahahahahahha....XD

u knw...?

不是我的错...

是我的...


心在


乱.....

可能我

不配.....

都是这样的... =)

习惯就好....XD

看见你我的


不停的跳动...

不知...


=)

我说的事情...

你...


了吗...? XD




浪费我所说的话吗...? =(

i hope no....

每个人所穿的...

都是不同的...

你和我都一样...

它也会带给你不同的路...

不同的...


快乐... XD

你呢...?

你找到了吗...? =)

hope ur

will always....XD

be happy...xD <3

Happy Valentine's Day.... XD <3












No comments:

Post a Comment